ویلا در شمال – ویلا در نور – ویلا جنگلی

ویلا در شمال – ویلا در نور – ویلا جنگلی (فروخته شده)

نور , ویلا در شمال , ویلا , جنگلی

فروخته شده +121 +147
240 متر مساحت
240 متر زیر بنا
نور

یک ویلای زیبا در استان زیبای مازندران در شمال کشور و در شهر زیبا و ساحلی نور به فروش میرسد . این ویلای زیبا در شهر زیبای نور و رو به جنگلی زیبا و بکر قرار دارد .

موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی :

این ویلای جنگلی در زمینی به مساحت 240 متر مربع قرار دارد . این ویلای زیبا رو به جنگل و زیر بنای این ویلا ی جنگلی 160 متر مربع بوده . این ویلا نو ساز بوده است . این ویلای مهندسی ساز دوبلکس بوده و بنایی نوساز و زیبا دارد .

 

قیمت : 180 میلیون تومان

کد ملک : v171

 

درباره نور

شهرستان نور در گذشته با نام سالده یکی از شهرک‌های شهرستان تاریخی آمل بوده‌است. در جدیدترین کشفیات باستان شناسی در این شهر آثاری از دورهٔ اشکانیان پیدا شده‌است. این شهرستان در غرب استان واقع شده‌است و مرکز آن شهر نور است. نور یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده که به گواهی تاریخ، رستمدار نام داشته‌است. تمیشه نام پایتخت بخش ساحلی حکومت رویان بوده که بنای کنونی شهر نور بر آن قرار دارد. نام دیگر قدیمی آن که حتی ساکنان کنونی آن نیز گهگاه به جای نور به کار می‌برند، سولده است. نام کنونی نور از رودخانه نور گرفته شده که از کوههای البرز سرچشمه می‌گیرد. شهرستان نور به عنوان پایتخت ساحلی ایران نام‌گذاری شده‌است. شهر نور در سالهای نه چندان دور با نام سالده بخشی از شهرستان آمل بوده‌است. که این شهرستان پس از جدا شدن از آمل دارای سه بخش مرکزی، بلده و چمستان می‌باشد. بخش مرکزی شامل شهرهای نور (مرکز شهرستان)، رویان (علمده) و ایزدشهر می‌باشد و از روستاهای مهم آن رستم رود، تاشکوه علیا و سفلی است. بخش چمستان به مرکزیت شهری به همین نام که در فاصله ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی نور، در مجاورت شهرستان آمل قرار دارد. بخش بلده نیز به مرکزیت شهری قدیمی به همین نام در ۸۵ کیلومتری جنوب شهر نور قرار دارد و پل ارتباطی میان دو جاده مهم هراز و چالوس است.

 

 

 

 

ویلا در شمال

ویلا در نور

ویلا جنگلی

ویلا در مازندران

ویلا شمال

ویلا نور

ویلا در شهر نور

ویلا در شمال کشور

 

 

ویلا در شمال – ویلا در نور – ویلا جنگلی

 

 

ویلا- بسیار زیبا – در محمودآباد





کارشناس ارشد رسول یوسفی

کارشناس ارشد رسول یوسفی: 0114000000

نمایش شماره


× به علت نوسانات بازار ، جهت استعلام قیمت به روز ، تماس فرمائید. ×

خلاصه اطلاعات ملک

کدملک R893
قیمت توافقی / نقد و اقساط
تاریخ ویرایش آگهی 11 فروردین 1400 19:29:46
نوع ملک ویلا در شمال , ویلا , جنگلی
شهر نور
مساحت ملک 240 متر
زیربنا 240 متر
ثبت رایگان ملک
ثبت رایگان ملک
مشاوره آنلاین با کارشناس ارشد رسول یوسفی کارشناس ارشد رسول یوسفی 0