ویلا جنگلی – ویلا درشمال

ویلا جنگلی – ویلا درشمال (فروخته شده)

آمل , ویلا در شمال , ویلا , جنگلی

فروخته شده +129 +156
260 متر مساحت
260 متر زیر بنا
آمل

 

مساحت ملک 260 متر مساحت بنا 130 متر ویلا نیم پلوت 2 خواب نوساز پروانه ساخت اب برق گاز نصب

برای اطلاعات بیشتر یا مشاوره خرید ویلا در شمال تماس بگیرید 09119600093 یوسفی

 

این ویلا زیر قیمت هست فقط 145 میلیون کد ملک v381



جنگل طبیعی

جنگل طبیعی، جنگلی است که بدون دخالت انسان به‌وجود آمده‌است ولی انسان به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم در آن دخالت (بهره‌برداری) کرده‌است. جنگل‌های بکر، دست‌خورده و بهره‌برداری شده تبدیل به جنگل‌های طبیعی می‌شوند. به‌عبارت دیگر جنگل‌های طبیعی، جنگل‌های بکر دست خورده هستند. ترکیب درختان و سن آنها و تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری در یک جنگل طبیعی با جنگل بکر متفاوت است و عموماً جنگل طبیعی از نظر زیست‌محیطی فقیرتر از جنگل بکر است. با وجود این جنگل‌های طبیعی قادر هستند چشم‌اندازهای طبیعی هر منطقه را حفظ کرده و در اکثر موارد از جنگل‌های مصنوعی یا دست کاشت غنی تر و پایدارتر باشند. جنگل‌های مصنوعی یا دست کاشت یا جنگل انسان‌ساخت جنگلی است که به دست انسان و با هدف مشخصی ایجاد شده‌است و هدف از ایجاد آن تولید چوب، ایجاد مناظر طبیعی، حفظ آب و خاک، ایجاد مناطق تفریحی و تفرجی و غیره‌است.

جنگل بکر

جنگل بکر یا دست نخورده، جنگلی است که بدون دخالت انسان به‌وجود آمده‌است و ترکیب گونه‌های درختی و درختچه‌ای و علفی آن طوری است که وضعیت کاملاً طبیعی را نشان می‌دهد. چوب و سایر فراورده‌های آن در همان سیستم طبیعی تجزیه شده و به خود جنگل برمی‌گردد. به‌عبارت دیگر از جنگل بکر هیچگونه موادی (زنده یا غیرزنده) به خارج از آن حمل نمی‌شود.

رویش چوبی جنگلهای بکر که به حالت تعادل رسیده باشند عملاً صفر است، یعنی همانقدر که چوب و سایر موادالیتولید می‌شود همانقدر هم تجزیه می‌شود و یا می‌پوسد، به عبارت دیگر چرخه رفت و برگشت مواد در یک جنگل بکر چرخ‌های بسته‌است.

در جنگل بکر بین تولیدکنندگان (گیاهان)، مصرف‌کنندگان (جانوران) و تجزیه‌کنندگان (جانوران ریز) یک اشتراک حیاتی متقابل و پایدار برقرار است. جنگل‌های بکر از تنوع زیستی بالائی برخوردارند و دارای اطلاعات ژنتیکی ارزشمندی هستند که تا به امروز بسیاری کشف نشده‌است. امروز ارزش جنگل‌های بکر بسیار زیاد است هر چند که متأسفانه روند تخریب کمی و کیفی آنها در دنیا رو به افزایش است. امروزه سعی بر این است که جنگل‌های بکر باقی‌مانده بر روی کره زمین را حفظ و از آنها به‌عنوان ذخیره‌گاه‌های اطلاعات ژنتیکی و تنوع زیستی استفاده شود. امروزه تبدیل جنگلهای بکر به جنگل‌های صنعتی قابل توجیه نیست و نگهداری آنها حتی از نظر اقتصادی نیز توجیه‌پذیر است.

ویلا- بسیار زیبا – در محمودآباد





کارشناس ارشد رسول یوسفی

کارشناس ارشد رسول یوسفی: 0114000000

نمایش شماره


× به علت نوسانات بازار ، جهت استعلام قیمت به روز ، تماس فرمائید. ×

خلاصه اطلاعات ملک

کدملک R48
قیمت توافقی / نقد و اقساط
تاریخ ویرایش آگهی 11 فروردین 1400 23:48:40
نوع ملک ویلا در شمال , ویلا , جنگلی
شهر آمل
مساحت ملک 260 متر
زیربنا 260 متر
ثبت رایگان ملک
ثبت رایگان ملک
مشاوره آنلاین با کارشناس ارشد رسول یوسفی کارشناس ارشد رسول یوسفی 0