زمین فروشی کشاورزی – خرید زمین

زمین فروشی کشاورزی – خرید زمین (فروخته شده)

سرخرود , ویلا در شمال , زمین , مستقل

فروخته شده +156 +174
2,500 متر مساحت
2,500 متر زیر بنا
سرخرود

زمین فروشی کشاورزی  – خرید زمین

زمین فروشی کشاورزی -خرید زمین

متراژ زمین: 2500 متر (45*30)

موقعیت:  جنوبی

نوع زمین:  مزروعی

نوع سند: قولنامه ای

کد ملک: ZFS139

نکات مربوط به نوشتن قولنامه

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که قولنامه همان سند ملک است. اما حقیقت آن است که قولنامه یک کاغذ معمولی است که جزو اسناد رسمی محسوب نمی‌شود. اسناد رسمی اسنادی هستند که به تأیید دولت و نهادهای قضایی رسیده باشند و از آنجایی که قولنامه توسط خریدار، فروشنده و مدیر بنگاه که افرادی عادی هستند، تنظیم می‌شود، در شمار اسناد رسمی محسوب نمی‌شوند.

قبل از انعقاد قولنامه بهتر است درباره‌ی نکات حقوقی و قوانین خرید زمین و مسکن اطلاعات اولیه‌ای داشته باشید تا احتمال بروز هرگونه مشکل بعدی به حداقل برسد. از آنجایی که معامله مرحله به مرحله انجام می‌شود، معمولاً برخی از مدارک و اسناد خریدار و فروشنده به عنوان ضمانت اجرایی نزد بنگاه به عنوان امانت قرار داده می‌شود. سند خرید زمین و یا مسکن را قبل از انعقاد قولنامه بررسی کنید و از کد رهگیریمربوطه استعلام کنید.

تنظیم قولنامه به این دلیل انجام می‌شود که معمولاً طرفین برای فراهم کردن شرایط معامله نیاز به زمان دارند؛ ممکن است خریدار برای تهیه‌ی کل مبلغ معامله و یا فروشنده تا نهایی کردن وضعیت ملک نیاز به زمان داشته باشند؛ بنابراین قولنامه‌ای را بین خود تنظیم می‌کنند تا شرایط معامله و مراحل آن به صورت جزیی و دقیق ذکر شود. انعقاد قولنامه برای خرید زمین و مسکن به معنای آن است که ملک مورد نظر یک بار مورد معامله قرار گرفته است.

کد رهگیری کدی است که به هر معامله خرید زمین یا مسکن داده می‌شود تا صحت معاملات تضمین شود. در واقع از طریق کد رهگیری می‌توانید در جریان آخرین وضعیت زمین یا ملک مربوطه قرار بگیرید و اگر آن زمین یا ملک قرار است به چند نفر به صورت هم‌زمان فروخته شود، شما از این موضوع آگاهی کسب می‌کنید.

اگر چکی رد و بدل می‌شود، باید جزییات چک مانند شماره سریال، مبلغ و نام طرفین مورد معامله در آن چک به صورت دقیق ذکر شود. قولنامه باید در سه نسخه تنظیم شود که پس از امضای طرفین و شاهدان آن‌ها، یک نسخه از آن نزد خریدار، یک نسخه نزد فروشنده و یک نسخه نزد بنگاه محفوظ می‌ماند.





کارشناس ارشد رسول یوسفی

کارشناس ارشد رسول یوسفی: 0114000000

نمایش شماره


× به علت نوسانات بازار ، جهت استعلام قیمت به روز ، تماس فرمائید. ×

خلاصه اطلاعات ملک

کدملک R244
قیمت توافقی / نقد و اقساط
تاریخ ویرایش آگهی 12 فروردین 1400 04:58:32
نوع ملک ویلا در شمال , زمین , مستقل
شهر سرخرود
مساحت ملک 2,500 متر
زیربنا 2,500 متر

همین الان با کارشناس ارشد رسول یوسفی تماس بگیرید

کارشناس ارشد رسول یوسفی

کارشناس ارشد رسول یوسفی

سمت: مدیرعامل
شماره همراه:
نمایش شماره
واتساپ: +989116900093

تگ ها

زمین های مشابه در سرخرود

زمین مسکونی سنددار سرخرود کد ۵۴۸۸
875میلیون
سرخرود
ثبت رایگان ملک
ثبت رایگان ملک
مشاوره آنلاین با کارشناس ارشد رسول یوسفی کارشناس ارشد رسول یوسفی 0